2011. február 23., szerda

4. Fejezet- Érzések









Kinyitottam az ajtót és Don állt ott az mp5-mel a kezében, és annyira mosolygott hogy elöntött a pír.
- ő… szia.
- szia Eliz. Hirtelen nem tudtam, mit mondjak neki.
- nem akarsz feljönni a szobámba? Kérdeztem kicsit félénken, mivel még egy fiút se hívtam fel a szobámba.
- persze.


Már a szobámban voltunk és én nem tudtam, hogy mit mondjak neki.
- ülj le nyugodtan az ágyamra.
- oké, később nem szeretnél eljönni velem sétálni vagy valami? Úristen ez vajon randi? Nem tudom de, inkább nem kérdezem, meg nehogy hülyének nézzen, ha nem az.
- ö.. az tök jó lenne. Ahogy ezt kimondtam még jobban mosolygott.
- amúgy ugye tudod, hogy a húgod Jenny azt mondta, hogy te vagy és úgy próbált elhívni valahová, de én tudtam hogy nem te vagy az.
- na ne, én kinyírom, ez nem lehet igaz. Már indultam is az ajtó felé mikor Don vissza húzott a derekamnál fogva, egész közel voltam hozzá.
- nyugi, én úgy is tudom, hogy te vagy- e az.
- és honnan? Pont úgy nézünk ki, nem könnyű megkülönböztetni minket. Förmedtem rá, de igazából nem rá voltam mérges, hanem Jenny-re.
- legyen annyi elég, hogy tudom, a suliban is meg tudtalak különböztetni titeket, nem?!
- de.
- akkor gyere, menjünk sétálni. Mondta. Annyira aranyos, hogy ha akarnék, se tudnék nemet mondani neki.
- rendben.
- várjunk csak.
- mi az? Kérdezte kíváncsian.
- honnan tudod, hogy én vagyok az idősebb? Ez csak most jutott el a tudatomig mivel én nem mondtam neki, nem tudom, hogy honnan tud ilyeneket rólam.
- én kicsit utánad néztem. Lehajtotta a fejét, amiből tudtam, hogy megbánta.
- de miért néztél utánam? Kérdeztem kicsit remegő hangon.
- azért mert csak… Nem fejezte be a mondatot. És akkor észre vettem, hogy még mindig a derekamat fogja, és megint elpirultam.
- csak?
- csak, mert tetszel nekem. Máskor nem szoktam ilyet csin…
Megcsókoltam, így belé fojtottam szót. Nem tudom, hogy milyen voltam, mert még soha se csókolóztam.
Még közelebb húzott magához és mind a két kezét a derekamra rakta. Én a saját kezeimet a nyaka köré fontam. Csak néhány másodpercre váltak el az ajkaink, míg levegőt vettünk. Nem tudom mennyi ideig voltunk, így de legalább 5 percig biztos.
- kicsim bejöhetek? Ne már pont most kell, jöjjön anya is. Gyors elengedtük egymást.
- gyere.
- szia Don. Köszönt anya.
- Jó napot Mrs Wright.
- csak azt akartam kérdezni, hogy nem kértek- e csokis sütit, most sütöttem.
- köszi anya de én nem, te kérsz? Néztem, hogy gondolkozik, hogy mit válaszoljon erre az egyszerű kérdésre.
- köszönöm én se kérek. Csendesen mondta.
Anya végre kiment a szobából.
- miért gondolkoztál olyan sokáig? Kíváncsi voltam a válaszra.
- azért mert nem tudtam, hogy anyukád meg- e sértődik, ha nem kérek. De nem úgy volt, hogy eljössz velem valahová?
- de, mehetünk, csak előbb szólok anyának, hogy elmegyünk. Mosolyogtam, és egy puszit nyomtam a szájára.
Kimentem a szobából és összefutottam Jenny-vel.
- hogy te mekkora egy szemét vagy. Kiabáltam.
- mert? Most mit tettem? Látszott rajta hogy nem érti.
- tudod te azt nagyon jól. Segítsek? Iskola, szünet, Don. Na eszedbe jutott már?
- elmondta?
- igen el.
- és honnan tudta hogy én vagyok az?
- nem tudom. Nincs kedvem veled beszélgetni.


- anya? Nem láttam sehol, lehet, hogy a szobájában van?
- itt vagyok kicsim. Na ez sokat segített.
- hol az az itt? Kérdeztem.
- a konyhában. Na így már könnyebben megtalálom.
- szóval izé… elmennénk Don-al valahová. Elengedsz? Legyen jó kedvében és engedjen el.
- oké. De este 10-re itthon. Ez tényleg az én anyám?
- ki vagy te és mit tettél anyával? Viccelődtem.
- akkor legyen este 9? Felemelte az egyik szemöldökét.
- ja ne. Csak meglepődtem, hogy egy fiúval 10-ig elengedsz, hétköznap.
- csak annyi, hogy örülök, hogy barátkozol kicsim.
- oké. Akkor indulunk.


Gyors felrohantam a lépcsőn és egyenesen a szobámba mentem.
- átöltözök utána, indulhatunk. Kicsit elpirultam, mert megint rám mosolygott.
- rendben. Ki menjek? Vagy?
- nem kell kimenned a szekrényemben, van elég hely, hogy átöltözzek. Mosolyogtam, mert láttam rajta hogy zavarba hoztam.
- ja. Oké.
Gyors bementem a szekrénybe felkapcsoltam a villanyt és azon gondolkoztam, hogy mit vegyek fel.
Legyen egy rövidnadrág meg a kedvenc pántnélküli felsőm. Belenéztem a tükörbe és láttam, hogy a hosszú barna hajam tiszta kóc, gyors kifésültem és már mentem is ki.
- de gyors… Megfordult velem szembe és úgy nézett rám mintha én lennék a világon a legszebb.
- mit nézel ennyire? Van valami rajtam. Úristen lehet hogy lecsúszott a felsőm? Lenéztem és láttam, hogy a póló a helyén. Akkor nem tudom, mit néz annyira.
- semmi. Csak annyira szép vagy.
- ö… kösz. Indulhatunk?
- igen.


A parton sétáltunk már legalább egy órája.
- ö… én tényleg tetszek neked? Kérdeztem és közbe elpirultam. A fejemet direkt lehajtottam hogy ne kelljen a szemébe néznem, de ő az államnál fogva felemelte és így kényszeríttet, hogy a szemébe nézzek. Annyira szép a szeme, mélybarna.
- igen. De ezen mi olyan meglepő? Hisz gyönyörű vagy, kedves és még vicces is.
- eddig ezt csak te vetted észre. Vágtam egy grimaszt.
- te akkor is gyönyörű vagy. Mondta a kedvenc féloldalas mosoly kíséretében.
- de… és az ajkait az enyémre tapasztotta és annyira jól esett. Csak akkor váltak el az ajkaink mikor levegőt vettünk. A csókolózásban egy hang, zavart meg.
- héj Don, szia és ö… Ki is?
- Szia Eliz vagyok, mosolyogtam rá.
- te vagy Eliz? Don már napok óta csak rólad áradozik. Ahogy látom te is, sokat gondolhattál rá. Vigyorgott. Amúgy én John vagyok.
- John! Fogd már be. Mit keresel itt ilyenkor? Don rólam? Ezt nem hiszem el. Gondoltam magamban.
- Tony mondta, hogy keresselek meg, de ahogy látom épp mással vagy elfoglalva. Már megint elpirultam, de már kezdtem megszokni.
- miért nem hívtál? Kérdezte Don.
- mert ki van kapcsolva a telefonod. A kezeit felemelte védekezően.
- basszus. De mit akar Tony? És mikor kéne, menjek?
- azt mondta, hogy nagyon fontos, és hogy ha megtaláltalak, azonnal induljunk hozzá.
- de akkor ki viszi haza Eliz-t?
- nyugi én haza tudok menni egyedül is. Mondtam, mivel már tudom az utat.
- biztos? Kicsit sértett hogy azt hiszi nem tudok egyedül haza menni.
- biztos. Egy puszit nyomtam a szájára és már indultam is haza.
- várjál! Kiabálta utánam Don. John meg vigyorgott.
- mi az? Kérdeztem halkan.
- a másik irányba laksz, és még mutatta is az ujjával, hogy merre induljak el. Basszus de ciki.
- ja ok. Nem bírták tovább és hangos nevetésben törtek ki. Ami engem egy kicsit zavart.
- nevessetek csak. Mondtam dühösen.
- nyugi. Elkísérlek a főútig. Onnan haza találsz?
- igen, biztos. De neked nem sietned kell, valahová? Kérdeztem.
- de csak nem bírnám elviselni, ha miattam valami bajod lenne. Nem tudom mi bajom eshetni egy ilyen kicsi városban, mint Omis. Lehet, hogy már sötét van, de akkor is, New York-ban is mentem már este haza.
- oké. Egyeztem bele.

Már az elindultam egyedfül, a fiúktól elköszönte. Már legalább 5 perce úgy érzem hogy valaki követ, de vajon ki? Megfordultam és elkezdtem kiabálni hogy: - van ott valaki?


2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a törid! Húúúú imádom Don-t! :DD
    Már a követőd vagyok....
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! köszi :D
    Ez nagyon jól esik.
    puszi

    VálaszTörlés